DURATHERM
...profesionáli vo vykurovaní...
Domov
Zákaznícka podpora (servis)
Produkty
Partneri
Referencie
Ochrana osobných údajov, všeobecné podmienky
Kontakt
mapa stránky
Zákaznícka podpora (servis)
Nahlásenie poruchy
Formulár pre dodávku, či montáž kotla
Online rezervácia prehliadok
Plynové kotly
Alternatívne zdroje a tepelná technika
Služby
návody na použitie pre Vás
Preferujeme zariadenia Viessmann
sme
Montáže podlahového vykurovania
Montáž plynovej kotolne
Rôzne montáže a služby
Zákaznícka podpora (servis)
Nahlásenie poruchy
Formulár pre dodávku, či montáž kotla
Online rezervácia prehliadok
News
rezrvačný systém pre servis kotlov je už funkčný
07-02-2014
S radosťou Vám oznamujeme, že náš nový rezervačný systém pre objednávanie servisných prehliadok plynových kotlov je už funkčný.
Môžete si vyskúšať ako ľahko sa u nás dá zariadiť prehliadka (revízia) plynového kotla.
stačí kliknúť v sekcii Zákaznícka podpora na
online rezervácia prehliadok
, alebo
kliknúť sem
Nový systém objednávania pravidelných ročných revízií kotlov
29-01-2014
Vážení zákazníci
, pripravujeme pre Vás úplne nový systém objednávania servisných prehliadok (revízií) Vašich plynových kotlov.
Nový systém bude fungovať na báze internetového kalendára
, kde sa po jednorázovom zaregistrovaní budete môcť jednoducho prihlásiť pod Vašim prihlasovacím menom a heslom do rezervačného systému. Tu si už budete môcť online zarezervovať termín pre Vašu revíziu kotla, podľa Vašich časových možností.
Nebudete teda musieť nikam telefonovať a čakať na návrh voľného termínu
, či potvrdenie navrhnutého termínu.
Nebudete už musieť ani diktovať Vaše iniciály, adresu, či parametre kotla
(všetky tieto dáta vyplníte iba raz pri bezplatnej registrácii a následne zostanú v systéme uložené a Vy sa budete prihlasovať len menom a heslom)
Celý proces rezervovania Vašej revízie kotla už bude oveľa jednoduchší, rýchlejší, prehľadnejší a hlavne dostupný v ľubovolný čas
Termíny realizácie prehliadok (revízií) ostanú i naďalej nezmenené teda v dvoch štandardných termínoch a to o 9hod. ráno a o 13 hod. popoludní.
Už teraz sa tešíme na spustenie nového systému rezervácií :-)
29-01-2014
Vaše potreby a želania
21-03-2013
V rámci našej neustálej snahy poskytovať Vám našim zákazníkom stále kvalitnejšie a komfortnejšie služby Vám ponúkame možnosť prejaviť svoj názor, skritizovať naše nedostatky, prípadne navrhnúť zmeny, ktoré by nám pomohli ešte viac sa priblížiť Vašim predstavám o našej vzájomnej spolupráci.
Pre Vaše postrehy, myšlienky,kritiku, návrhy na vylepšenie môžete využiť e-mailovú adresu: zakaznik@duratherm.sk
Pracujeme na kvalite
18-03-2013
V budúcnosti sa Vám chystáme ponúknuť lepšie služby, preto meníme podobu nášho webu.
Stránka vytvorená!...
17-03-2013
Na stránke sa intenzívne pracuje, postupne pre Vás sprístupňujeme informácie, ktoré Vám povedia viac o nás a našich službách pre Vás.